Večkanalna prodaja: neizkoriščen potencial za B2B podjetja

Mnogo podjetij, ki delujejo v B2B (business-to-business) poslovnem modelu v zadnjem času zaznava doslej slabo izkoriščen potencial večkanalne prodaje. S povezovanjem klasične in spletne prodaje, lahko kupcem omogočimo optimalno uporabniško izkušnjo.

Nabavni referenti lahko preko spletne trgovine, naročujejo želeno blago in s tem v veliki meri razbremenijo prodajno službo. Prodajnim referentom tako ostane več časa za aktivno delo s strankami in pospeševanje prodaje na terenu.

E-commerce

Ključen za povezovanje vseh kanalov prodaje je robusten sistem, ki omogoča neomejeno nadgrajevanje in raste z razvojem podjetja. B2B spletna trgovina mora biti povezana z zalednimi sistemi na ustrezen način, tako da ne predstavlja dodatne obremenitve za prodajno osebje. Z integracijo vseh vaših procesov in zalednih sistemov, lahko zgradimo enotne podatke o preferencah in nakupnih navadah posameznega kupca.

Za vse dodatne informacije, nasvete in napotke, nas pokličite na 04 530 40 60, ali kontaktirajte preko spletnega obrazca.

Advertisements

Zapišite svoje sporočilo

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s