Amazon ve kaj hočete, bolje kot vi…

Predstavljajte si, da bi podjetje načrtovalo oz. imelo vnaprej opredeljeno pošiljko ter bi vam izdelke poslali še preden bi jih vi sploh kupili. S takim načinom poslovanja bi podjetje prihranilo tako na času kot denarju.

Amazon je bil na božični večer preteklega leta nagrajen za vložen patent, uradno znan kot “method and system for anticipatory package shipping”. Patent naj bi temeljil na algoritmu, kateri upravlja sistem odpošiljanja izdelkov še preden so le-ti dejansko naročeni. Povzetek patenta opisuje metodo za odpremo paketa na nekem geografskem območju, ne da bi bila poznana končna destinacija paketa. Gre torej za proces, v katerem bi bila destinacija opredeljena na poti oz. bi bil natančen naslov dostave pošiljke znan šele, ko bi bila le ta že na poti.

Amazon odpošiljanje izdelkov pred nakupom

Podetje Amazon ne želi govoriti o patentu, a so prednosti takšnega sistema očitne. Napovedovanje naročil strank bi povečalo prodajo in zmanjšalo stroške dostave, zalog in dobavne verige. Tak način “poslovanja” je lahko velika priložnost za večino podjetij, ki želijo bistveno zmanjšati stroške in izboljšati učinkovitost poslovanja. Dobavne verige in logistične optimizacije niso niti enostavne, niti poceni, zato bi za večino podjetij, s sprejeto pametnejšo odločitvijo, ob vpeljavi takega poslovanja obstajala možnost zmanjšanja stroškov od 10% do 40%. Tako poslovanje nakazuje nov vstop v nakupovalni prostor, kjer podatki prevzamejo kakršno koli odločanje.

KAKO?
Patent naj bi s svojim modelom algoritma uporabil podatke pridobljene iz analitike, glede na uporabnikova prejšnja iskanja, nakupe ter glede na to kako dolgo je uporabnik z miško lebdel nad izdelkom (“mouse over”). Algoritem naj bi imel tudi informacije iz realnih situacij, pridobljene iz telefonskega poizvedovanja uporabnika ali odziva na promocijska gradiva, če so le te na voljo. Na ta način bi algoritem zagotovil podporo pri odločanju za spektakularno odpremo blaga oz. pošiljk. To pomeni, da bi podjetje lahko nekaj izdelkov odpremilo še preden bi vedeli končni naslov. Bolj prodajani izdelki na različnih področjih bi bili na ta način poslani bolj pogosto in vnaprej, kar bi predstavljalo skrajšan rok dobave.

Amazon ni edino podjetje, ki išče boljše strategije, a se očitno zelo dobro zaveda, da uporaba sodobnih tehnologij pripomore k izpolnitvi večkanalne strategije.

V MZR svetujemo kako s pomočjo spletnih tehnologij doseči čim boljše poslovne rezultate – kako znižati stroške, kako izboljšati produktivnost in učinkovitost.

Za vse dodatne informacije, nasvete in napotke, nas pokličite na 04 530 40 60, ali kontaktirajte preko spletnega obrazca.

Advertisements

Zapišite svoje sporočilo

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s