Presežena pričakovanja v mobilnem nakupovanju

Kar 1/4 prodaje v ZDA se je konec novembra in decembra 2013 odvila preko tablic in pametnih telefonov. Potrošnja preko mobilnih naprav se je tako, v primerjavi z lanskim letom, povečala kar za 118%.

iOS vs Android

Brskanje s pametnim telefonom, nakupovanje s tablico

IBMova raziskava prikazuje, da Američani pametne telefone v večini primerov zaenkrat uporabljajo zgolj za ogled izdelkov (window-shopping), medtem ko se dejanski nakup odvija na tablicah.

Uporaba za pregled in nakup

Povzeto po: IBM

Advertisements

Zapišite svoje sporočilo

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s